reklama

Jednoduché proměny vašeho domova

„Snadná proměna domova“, to je heslo, které se stalo hlavním tématem následujícího obchodního roku v IKEA, jehož cílem je umožnit zákazníkům, aby si i v dnešní době, kdy mnozí mají omezené možnosti výdajů, sami vytvořili domov podle individuálních potřeb a přání.

Jednoduché proměny vašeho domova

Pro většinu lidí je domov nejdůležitějším místem na světě a IKEA nabízí možnost, jak si jej ještě vylepšit pomocí produktů, odborných rad, tipů a inspirativních nápadů. To jsou důvody, proč si zvolila jako téma pro letošní rok právě slogan „Snadná proměna domova“. V novém katalogu a v prodejních domech se představí více než 1500 nových produktů, které rychle a snadno změní váš domov, ale možná i život. Po předchozích letech, kdy snížila ceny o 20 %, pokračuje i nyní v politice nízkých cen, aby její produkty byly dostupné pro co nejvíce lidí. Podívejte se na jednoduché proměny vašeho domova.

Nový katalog pro rok 2010: jednoduché proměny vašeho domova s inspirací

V letošním roce bylo do schránek domácností na celém světě rozesláno 198 milionů výtisků katalogu. Nový katalog pro rok 2010 byl v České republice distribuován v nákladu 1 900 000 výtisků.Katalog sám o sobě je také dobrým příkladem toho, jak malé změny umí vytvořit VELKÝ dojem. V souladu s aktivní snahou společnosti v oblasti zajištění trvale udržitelného rozvoje je nový katalog v menším a praktičtějším formátu. Je akorát „do ruky“ a snadno se vejde do kabelky. Nový formát usnadňuje distribuci – na palety a do nákladních vozů se vejde více katalogů na rozvoz, a díky tomu jsou do ovzduší vypouštěny nižší emise oxidu uhličitého. Téměř tři čtvrtiny použitého papíru jsou z dřevního vlákna pocházejícího z lesů, které jsou certifikovány jako odpovědně spravované a na bělení papíru se nepoužívá elementární chlór.

Nový katalog pro rok 2010: jednoduché proměny vašeho domova s inspirací
Nový katalog pro rok 2010: jednoduché proměny vašeho domova s inspirací

80 % všech Čechů plánuje menší investice do vybavení domácnosti

IKEA je vždy svým zákazníkům nablízku a neustále s nimi konzultuje, v čem by se mohla zlepšit. Největším klubem lidí, kteří milují vybavování a zařizování svých domovů (a to ve světě i v České republice), je IKEA FAMILY. V průběhu letošního července a srpna se uskutečnil mezi členy průzkum, který se zaměřil na názory a pocity ohledně jejich domácností a domovů.

Podle výsledků průzkumu skoro 96 % českých respondentů oceňuje tipy a nápady, jak zkrášlit a oživit domov pomocí malých a cenově dostupných vylepšení. Průzkum dále ukázal, že domov je stále mezi nejvýše umístěnými životními prioritami respondentů, a že její nabídka „Snadná proměna domova“ bude i motorem jejího úspěchu v novém roce 2010.

Více se dozvíte na www.ikea.com/cz.

Publikováno: 3. 9. 2009, Autor: IKEA (Tisková zpráva), Profil autora: Redakce